ЕТАП 7: БЛОГ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ у дистанційному та перевернутому навчанні




Сьогодні часто серед скептиків зустрічається питання потреби наявності в учителів навчальних блогів. Але ми як педагоги маємо іти в ногу із молоддю, яку легше знайти в он-лайн мережах, ніж із книгою за столом. То чому ж не достукатись до них там, де вони бувають частіше за все - інтернеті? Цікаві завдання, що можна виконати вдома, або переглянути відео з теми, щоб потім разом обговорити на уроці, або мобільне тестування - все це робить процес навчання цікавим для учня та може використовуватись для дистанційного та перевернутого навчання.




Які можливості отримує вчитель, створюючи персональний сайт?

  • презентація свого професійного рівня (через презентацію вчителя - презентація навчального закладу);
  • організація інтерактивного взаємодії з учнями, вчителями, батьками та адміністрацією тощо;
  • використання дистанційних форм навчання учнів;
  • використання перевернутого навчання;
  • підвищення рівня ІКТ (інформаційно-комунікативні технології) компетенцій;
  • здійснення дисемінації власного досвіду на широку аудиторію;
  • створення систематизованого архіву власних матеріалів, що зберігаються на сервері;
  • здійснення участі в професійних конкурсах Web-сайтів педагогів;
  • створення мотивації і умов для власного професійного зростання і творчого розвитку (процес пошуку нових ресурсів для сайту супроводжується відкриттями і для самого вчителя);
  • персональний сайт може використовуватися як періодичне видання, що дає можливість педагогу та його учням публікувати свої роботи.
ЗАВДАННЯ: Поділитись, або створити (якщо його немає)  освітній блог для подальшого використання у роботі педагога. Посилання на блог потрібно внести до спільної презентації до 10 листопада.



Немає коментарів:

Дописати коментар